-4 kilo!!!

Idag när jag ställde mig på vågen hade jag gått ner 4 kilo!! Så nöjd och stolt! Gick med i Viktklubb.se för drygt 2 månader sedan och det har varit en seg kamp, som äntligen börjar ge riktigt resultat.
 
På 2 år har jag gått upp 10 kilo! En katastrof för mig som under större delen av mitt vuxna liv varit strl XS. Att jag gått upp så mycket beror mycket på tröstätande under min depression och på min antidepressiva medicin. Plöstligt insåg jag att jag mådde dåligt när jag såg mig själv i spegeln. Bestämde mig för att det är ok att inte komma i sina XS-kläder igen. Den tiden är nog förbi. Istället bestämde jag mig för att gå ner från mina 66,3 till 60,0. Kändes som ett rimligt mål och som en ok vikt för mig och mina 165 cm. Det är inte lätt att gå ner! Åldern har betydelse och fan vet om inte mina "rosa piller" gör det ännu svårare. I alla fall visade vågen på -4 kilo i morse. Känns oerhört skönt! Och det syns i spegeln också. Härligt!!
 
 
 
 
 

 
 
 

Kommentera inlägget här :