Fredagskväll

Sitter i soffan framför TV:n. I knät har jag datorn. Jag slötittar på Idol, fixar min nya blogg och emellanåt skriver jag ett ord eller två på Wordfeud. Några varv på min stickning blir det lite nu och då också. Splittrad? Haha, inte jag inte ;-) Jag har nog lite svårt att koppla av för tillfället och min skaparlust är hög just nu. 
 
Min son ringde tidigare ikväll. Saknar honom! Sedan några månader tillbaka pluggar han i en stad ca 25 mil härifrån och det är tufft att vänja sig vid att ha honom långt bort. Vi pratade en stund och sedan skulle han ut. Det är ju fredag och han är (snart) 20 år :-)
 
Detta blir ett kort första inlägg, men jag återkommer imorgon. Nu ska jag gå ut på balkongen och ta ett bloss. 
Puss!!
 
 

Kommentarer :

#1: Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

skriven

Kommentera inlägget här :